Порядок організації інклюзивної освіти

Інклюзивне навчання — це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

На підставі заяв батьків та з метою реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти здійснюється організація інклюзивної освіти відповідно до

  • Статей 19, 20 Закону України «Про освіту»
  • Постанови Кабінету міністрів України від 15.08.2011 №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» із змінами внесеними згідно постанови КМУ від 09.08.2017 №588

При зарахуванні дитини з ООП до школи з подальшим відкриттям інклюзивного класу, окрім обов’язкового пакету документів, додатково подається витяг з протоколу засідання міської психолого-медико-педагогічної комісії.

УВАГА!!!
З 30.05.2019 Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва (далі – ІРЦ № 8)
починає працювати та приймати громадян за адресою: проспект Перемоги 63.                                          тел. (044) 228-78-29; e-mail: irc8@ukr.net 

ІРЦ № 8 працює за графіком:   понеділок – п’ятниця з 8:30 до 17:00; обідня перерва 12:30-13:00

Прийом громадян фахівцями (Перший прийом без дітей)

четвер – п’ятниця

10:00-16:00

Проведення корекційно – розвиткової роботи та психолого – педагогічної оцінки розвитку дитини.

понеділок – середа

 
Видача висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини

п’ятниця

10:00-13:00

 

Для подання ЗАЯВИ на комплексну оцінку дитини
батьки або законні представники повинні надати такі документи:

1. Документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законного представника;
2. Свідоцтво про народження дитини;
3. Індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
4. Форму первинної облікової документації №112/о «Історія розвитку дитини» (МЕДИЧНА КАРТКА ДИТИНИ), затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідку від психіатра.
5. Попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; висновок відповідних фахівців (якщо вони є).

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
1. Психолого-педагогічна характеристика дитина із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
2. Зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень, малюнки;
3. Документи додаткових обстежень дитини.
Діти з 16-18 років мають право надати заяву самостійно.