Порядок організації інклюзивної освіти
Інклюзивне навчання — це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.
На підставі заяв батьків та з метою реалізації права на освіту дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти здійснюється організація інклюзивної освіти відповідно до
- Статей 19, 20 Закону України «Про освіту»
- Постанови Кабінету міністрів України від 15.08.2011 №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» із змінами внесеними згідно постанови КМУ від 09.08.2017 №588
При зарахуванні дитини з ООП до школи з подальшим відкриттям інклюзивного класу, окрім обов’язкового пакету документів, додатково подається витяг з протоколу засідання міської психолого-медико-педагогічної комісії.
УВАГА!!!
З 30.05.2019 Інклюзивно-ресурсний центр № 8 Святошинського району м. Києва (далі – ІРЦ № 8)
починає працювати та приймати громадян за адресою: проспект Перемоги 63. тел. (044) 228-78-29; e-mail: irc8@ukr.net
ІРЦ № 8 працює за графіком: понеділок – п’ятниця з 8:30 до 17:00; обідня перерва 12:30-13:00
Прийом громадян фахівцями (Перший прийом без дітей) |
четвер – п’ятниця |
10:00-16:00 |
Проведення корекційно – розвиткової роботи та психолого – педагогічної оцінки розвитку дитини. |
понеділок – середа |
|
Видача висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини |
п’ятниця |
10:00-13:00 |
Для подання ЗАЯВИ на комплексну оцінку дитини
батьки або законні представники повинні надати такі документи:
1. Документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законного представника;
2. Свідоцтво про народження дитини;
3. Індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
4. Форму первинної облікової документації №112/о «Історія розвитку дитини» (МЕДИЧНА КАРТКА ДИТИНИ), затвердженої МОЗ, у разі потреби – довідку від психіатра.
5. Попередні рекомендації щодо проведення комплексної оцінки; висновок відповідних фахівців (якщо вони є).
У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви можуть додаватися:
1. Психолого-педагогічна характеристика дитина із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;
2. Зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень, малюнки;
3. Документи додаткових обстежень дитини.
Діти з 16-18 років мають право надати заяву самостійно.